Garanti İade ve İptal
GARANTİ
İADE VE İPTAL KOŞULLARI
1.Kullanmakta
olduğunuz web sitesi üzerinden elektronik ortamda sipariş verdiğiniz takdirde,
size sunulan ön bilgilendirme formunu ve mesafeli satış sözleşmesini kabul
etmiş sayılırsınız.
2.Alıcılar,
satın aldıkları ürünün satış ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı
Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği
(RG:27.11.2014/29188) hükümleri ile yürürlükteki diğer yasalara tabidir.
3.Ürün
sevkiyat masrafı olan kargo ücretleri alıcılar tarafından ödenecektir.
4.Satın
alınan her bir ürün, 30 günlük yasal süreyi aşmamak kaydı ile alıcının
gösterdiği adresteki kişi ve/veya kuruluşa teslim edilir. Bu süre içinde ürün
teslim edilmez ise, Alıcılar sözleşmeyi sona erdirebilir.
5.Satın
alınan ürün, eksiksiz ve siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa
garanti belgesi, kullanım kılavuzu gibi belgelerle teslim edilmek zorundadır.
6.Satın
alınan ürünün satılmasının imkansızlaşması durumunda, satıcı bu durumu
öğrendiğinden itibaren 3 gün içinde yazılı olarak alıcıya bu durumu bildirmek
zorundadır. 14 gün içinde de toplam bedel Alıcı’ya iade edilmek zorundadır.
SATIN
ALINAN ÜRÜN BEDELİ ÖDENMEZ İSE;
7.Alıcı,
satın aldığı ürün bedelini ödemez veya banka kayıtlarında iptal ederse,
Satıcının ürünü teslim yükümlülüğü sona erer.
KREDİ
KARTININ YETKİSİZ KULLANIMI İLE YAPILAN ALIŞVERİŞLER:
8.Ürün
teslim edildikten sonra, alıcının ödeme yaptığı kredi kartının yetkisiz kişiler
tarafından haksız olarak kullanıldığı tespit edilirse ve satılan ürün bedeli
ilgili banka veya finans kuruluşu tarafından Satıcı’ya ödenmez ise, Alıcı,
sözleşme konusu ürünü 3 gün içerisinde nakliye gideri SATICI’ya ait olacak
şekilde SATICI’ya iade etmek zorundadır.
ÖNGÖRÜLEMEYEN
SEBEPLERLE ÜRÜN SÜRESİNDE TESLİM EDİLEMEZ İSE;
9.Satıcının
öngöremeyeceği mücbir sebepler oluşursa ve ürün süresinde teslim edilemez ise,
durum Alıcı’ya bildirilir. Alıcı, siparişin iptalini, ürünün benzeri ile
değiştirilmesini veya engel ortadan kalkana dek teslimatın ertelenmesini talep
edebilir. Alıcı siparişi iptal ederse; ödemeyi nakit ile yapmış ise iptalinden
itibaren 14 gün içinde kendisine nakden bu ücret ödenir. Alıcı, ödemeyi kredi
kartı ile yapmış ise ve iptal ederse, bu iptalden itibaren yine 14 gün içinde
ürün bedeli bankaya iade edilir, ancak bankanın alıcının hesabına 2-3 hafta
içerisinde aktarması olasıdır.
ALICININ
ÜRÜNÜ KONTROL ETME YÜKÜMLÜLÜĞÜ:
10.Alıcı,
sözleşme konusu mal/hizmeti teslim almadan önce muayene edecek; ezik, kırık,
ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı mal/hizmeti kargo şirketinden teslim
almayacaktır. Teslim alınan mal/hizmetin hasarsız ve sağlam olduğu kabul
edilecektir. ALICI ,Teslimden sonra mal/hizmeti özenle korunmak zorundadır.
Cayma hakkı kullanılacaksa mal/hizmet kullanılmamalıdır. Ürünle birlikte Fatura
da iade edilmelidir.
CAYMA
HAKKI:
11.ALICI;
satın aldığı ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim
tarihinden itibaren 14 (on dört) gün içerisinde, SATICI’ya aşağıdaki iletişim
bilgileri üzerinden bildirmek şartıyla hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk
üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden
cayma hakkını kullanabilir.
12.SATICININ
CAYMA HAKKI BİLDİRİMİ YAPILACAK İLETİŞİM BİLGİLERİ:
ŞİRKET
ADI/UNVANI: Solar Günleri Fht Enerji İnşaat Elektrik Ltd.Sti.
ADRES: Ostim OSB Mahallesi 100.Yıl Bulvarı No:55
Ostim Prestij C Blok No:6 Yenimahalle/ANKARA
EPOSTA: info@solargunleri.com.tr
TEL: (0312) 250 68 13
CAYMA
HAKKININ SÜRESİ:
13.Alıcı, satın aldığı eğer bir hizmet ise, bu 14 günlük
süre sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren başlar. Cayma hakkı süresi sona
ermeden önce, tüketicinin onayı ile hizmetin ifasına başlanan hizmet
sözleşmelerinde cayma hakkı kullanılamaz.
14.Cayma hakkının kullanımından kaynaklanan masraflar SATICI’ ya aittir.
15.Cayma
hakkının kullanılması için 14 (ondört) günlük süre içinde SATICI’ ya iadeli
taahhütlü posta, faks veya eposta ile yazılı bildirimde bulunulması ve ürünün
işbu sözleşmede düzenlenen “Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler” hükümleri
çerçevesinde kullanılmamış olması şarttır.
CAYMA
HAKKININ KULLANIMI:
16.3. kişiye
veya ALICI’ ya teslim edilen ürünün faturası, (İade edilmek istenen ürünün
faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile
birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş
iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.)
17.İade
formu, İade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları
ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.
İADE
KOŞULLARI:
18.SATICI,
cayma bildiriminin kendisine ulaşmasından itibaren en geç 10 günlük süre
içerisinde toplam bedeli ve ALICI’yı borç altına sokan belgeleri ALICI’ ya iade
etmek ve 20 günlük süre içerisinde malı iade almakla yükümlüdür.
19.ALICI’
nın kusurundan kaynaklanan bir nedenle malın değerinde bir azalma olursa veya
iade imkânsızlaşırsa ALICI kusuru oranında SATICI’ nın zararlarını tazmin
etmekle yükümlüdür. Ancak cayma hakkı süresi içinde malın veya ürünün usulüne
uygun kullanılması sebebiyle meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan ALICI
sorumlu değildir.
20. Cayma
hakkının kullanılması nedeniyle SATICI tarafından düzenlenen kampanya limit
tutarının altına düşülmesi halinde kampanya kapsamında faydalanılan indirim
miktarı iptal edilir.
CAYMA
HAKKI KULLANILAMAYACAK ÜRÜNLER:
21. ALICI’nın
isteği veya açıkça kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ve geri
gönderilmeye müsait olmayan, iç giyim alt parçaları, mayo ve bikini altları,
makyaj malzemeleri, tek kullanımlık ürünler, çabuk bozulma tehlikesi olan veya
son kullanma tarihi geçme ihtimali olan mallar,
22. ALICI’ya
teslim edilmesinin ardından ALICI tarafından ambalajı açıldığı takdirde iade
edilmesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler,
23. Teslim
edildikten sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün
olmayan ürünler,
24. Fiyatı
finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya
sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin ürünler,
sözleşmeler,
25. Abonelik
sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli
yayınlara ilişkin mallar,
26.
Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, iç giyim ürünleri, mayo, bikini, kitap,
kopyalanabilir yazılım ve programlar, DVD, VCD, CD ve kasetler ile kırtasiye
sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit vb.) iade edilebilmesi için
ambalajlarının açılmamış, denenmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları
gerekir.
27. Elektronik
ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen
gayrimaddi mallar, ile ses veya görüntü kayıtlarının, kitap, dijital içerik,
yazılım programlarının, veri kaydedebilme ve veri depolama cihazlarının,
bilgisayar sarf malzemelerinin, ambalajının ALICI tarafından açılmış olması
halinde iadesi Yönetmelik gereği mümkün değildir. Ayrıca Cayma hakkı süresi
sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin
cayma hakkının kullanılması da Yönetmelik gereği mümkün değildir.
TEMERRÜT
HALİ VE HUKUKİ SONUÇLARI
28.ALICI,
ödeme işlemlerini kredi kartı ile yaptığı durumda temerrüde düştüğü takdirde,
kart sahibi banka ile arasındaki kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz
ödeyeceğini ve bankaya karşı sorumlu olacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. Bu
durumda ilgili banka hukuki yollara başvurabilir; doğacak masrafları ve vekâlet
ücretini ALICI’dan talep edebilir ve her koşulda ALICI’nın borcundan dolayı
temerrüde düşmesi halinde, ALICI, borcun gecikmeli ifasından dolayı SATICI’nın
uğradığı zarar ve ziyanını ödeyeceğini kabul eder.
GARANTİ
KOŞULLARI
Tüm ürünler aksi belirtilmediği takdirde üretici firmaların
garantisi altındadır. Garanti koşullarının geçerli olabilmesi için kargo
teslimatı esnasında ürünü mutlaka kontrol ediniz. Herhangi bir hasar
gördüğünüzde tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün üzerinde yapılan
değişiklikler, ürünün deforme olması ya da ürünün orijinal dizaynının bozulması
garanti kapsamı dışındadır.
ÜRÜN İADE
KOŞULLARI
Sitemiz üzerinden satın aldığınız ürünün hatalı çıkması halinde
teslimat tarihinden itibaren en geç 7 gün içerisinde sayfamızdaki online destek
bölümünden veya 0312 250 68 13 - 0532 0532 539 numaralarından bizimle iletişim
kurmanız gerekmektedir. Bu bilgileri takiben kargo şirketi ile bize
ulaştıracağınız hatalı ürün yenisi ile değiştirilecektir. Sipariş edilen ürün
hatası müşteri kullanımından oluşmuşsa veya 7 günlük süre içerisinde ürün
kullanılmışsa ürünün iade ve değişimi yapılmaz. Sipariş edilen ürünün, müşteri
tarafından hatalı bir şekilde satın alınması halinde iade kargo ücreti alıcıya
aittir. Ürün iadesi ve değiştirme şartları olarak, 4077 sayılı Tüketicinin
Korunması Hakkında Kanun gereği uygulamalar esastır.
İade edilen ürünler tarafımıza ulaştığında, müşteri
hizmetlerimiz müşterilerimizle taleplerini yerine getirebilmek için iletişime
geçebilir.
GERİ
ÖDEMELER
İade ettiğiniz ürünler iade şartlarına uyduğu takdirde, solargunleri.com.tr
geri ödemeleri 3 iş günü içerisinde bankaya iletmektedir. İade edilen tutarın
kredi kartlarına yansıma süresi ortalama 1-5 iş günü iken banka kartlarında bu
süreç daha da uzayabilmektedir. Banka uygulamaları gereği, taksitli
gerçekleştirilen işlemler aynı şekilde taksitli olarak iade edilmektedir.
İADE
ADRESİ
Adres: Ostim OSB Mahallesi 100.Yıl Bulvarı No:55 Ostim Prestij C
Blok No:6 Yenimahalle/ANKARA
Destek için : info@solargunleri.com.tr adresine
e-posta gönderebilirsiniz veya 0312 250 68 13 ve 0532 0532 539 numaralı
telefonu arayarak yardım talebinde bulunabilirsiniz